آیه عطاریان، مدیر ارتباطات و برندینگ هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران در عصر دیجیتال، بحران دیگر یک اتفاق دور از ذهن نیست؛ بلکه واقعیتی همیشگی و در کمین است. از یک توییت ساده گرفته تا یک اختلال سیستمی، کافیست یک جرقه زده شود تا شعلهای از بیاعتمادی، انتقاد یا حتی هجمه رسانهای بر برندها و سازمانها سایه بیفکند. در چنین بزنگاههایی، تیم روابط عمومی اولین خط دفاع نیست؛ بلکه مغز متفکر عملیات است؛ اما آیا بدون ابزار، میتوان هوشمندانه تصمیم گرفت؟ پاسخ، یک «نه» قاطع است.
در این میان، تحلیل داده و الگوریتمهای هوش مصنوعی نهتنها به کمک روابط عمومیها آمدهاند، بلکه در حال تغییر نقش و عملکرد آنها هستند. حالا دیگر «حس بحران» جای خود را به «تحلیل بحران» داده است.
ادامه را درلینک زیر مطالعه کنید: