مسترکلاس مدیریت تجربه مشتری برگزار شد.
برگزاری مسترکلاس مدیریت تجربه مشتری توسط هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران
به گزارش هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران «تیآیتی»، مسترکلاس سهروزه مدیریت تجربه مشتری با هدف ارتقای دانش و مهارت مدیران ارشد صنعت فینتک، برگزار شد. این دوره آموزشی با تدریس استاد، دکتر پیام ناوی، در دو بخش تئوری و کارگاهی، به یکی از برجستهترین برنامههای آموزشی در حوزه فینتک تبدیل شد.

هلدینگ تیآیتی، به عنوان یکی از پیشروترین هلدینگهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و فینتک، مسترکلاس مدیریت تجربه مشتری را در مجموعه آموزشی بانک گردشگری برگزار کرد.
این دوره سهروزه، که با تدریس استاد و متخصص این حوزه، دکتر پیام ناوی، همراه بود، در دو روز اول به ارائه مباحث تئوری پرداخت و در روز سوم با برگزاری کارگاه عملی، مفاهیم آموزشی را به صورت کاربردی در اختیار شرکتکنندگان قرار داد.

مسترکلاس مدیریت تجربه مشتری با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران صنعت فینتک طراحی شده بود و حضور این مدیران نشاندهنده اهمیت این موضوع در صنعت بانکداری و فناوری مالی است.
دکتر پیام ناوی در این مسترکلاس به بررسی عمیق مفاهیمی چون طراحی تجربه مشتری، تحلیل دادهها و ایجاد استراتژیهای نوآورانه پرداخت و با استفاده از مثالهای واقعی و مطالعات موردی، شرکتکنندگان را با چالشها و فرصتهای پیشروی سازمانها در حوزه تجربه مشتری آشنا کرد.

برگزاری این مسترکلاس، نقطه عطفی در رویکرد آموزشی هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران به شمار میرود و نشاندهنده تلاش این مجموعه برای ایجاد تحول در صنعت فینتک و ارتقای استانداردهای خدماتدهی به مشتریان است.