از امنیت داده تا رفع موانع رگولاتوری؛ استراتژیهای موفق بانک گردشگری
بانک گردشگری با تکیه بر هلدینگ فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT)، در مسیر تحول دیجیتال گامهای بلندی برداشته است.

به گفته محسن بیژنی، معاون فناوری اطلاعات و نایب رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری، هلدینگهای فناوری با چابکی در تصمیمگیری و نبود محدودیتهای نظارتی، نقش کلیدی در ارائه خدمات نوین و کاربرپسند بانکی به مشتریان ایفا میکنند. این هلدینگها با بازاریابی محصولات جدید و نظارت بر عملکرد شرکتهای زیرمجموعه، باری از دوش بانک برمیدارند.

او چالشهای رگولاتوری از جمله تعدد دستورالعملهای نظارتی و سرعت بالای تکنولوژی و مشکلات زیرساختی ناشی از تحریمها و کمبود ارز را از موانع پیش روی بانکها برای توسعه بیشتر خواند. در ادامه مشروحی از صحبتهای معاون فناوری اطلاعات بانک گردشگری با راه پرداخت را میخوانید.
جزئیات بیشتر: